Axe kiest voor man in de straat

Axe

Crea / News

AxeGisterenavond zette Axe de magic van tientallen mannen in de kijker. Letterlijk dan. In een mobiel Axe Grooming Station gingen Axe-experten bij toevallige mannelijke voorbijgangers op zoek naar de magic waarover elke man volgens Axe beschikt. Vervolgens werd hun thing door grooming experts in de verf gezet om dat vervolgens vast te leggen tijdens een professionele fotoshoot. Nadat de mannen bij het verlaten van de Axe Grooming Station de foto van zichzelf als waar fotomodel naar vrouwlief, moeder of toogmakkers hadden ge-sms’t of gedeeld hadden op Facebook … en vervolgens het hoofd oprichtten, zagen ze zichzelf terug als Axe #FindYourMagic model op de gigantische bilboards op het Flageyplein.

AxeTegelijkertijd vond amper een paar honderd meter verder de opening plaats van de Axe Store @ Gulden Vlies, waar mannen nog tot 11 mei, samen met de Axe male grooming experts, op zoek kunnen naar hun magic om die vervolgens in de verf te zetten met de nieuwe Axe productlijn. Alle mannen van wie de magic op foto werd vastgelegd in de Axe Store, zullen begin mei zelf de hoofdrol spelen in de nationale mediacampagne waar dus niet langer professionele hunks, maar deze guys-next-door de plak zwaaien.

AxeDat Axe in zijn communicatie bijna letterlijk gebruik maakt van de guy-next-door, is niet toevallig: het oerklasssieke manbeeld van geld en spierballen is achterhaald. Slechts 20 procent van de vrouwen zegt nog te vallen voor de traditionele macho. Maar liefst 90 procent van alle vrouwen wil vooral een man die zich goed voelt in z’n vel, terwijl slechts 13 procent van alle mannen hun eigen sexappeal naar waarde weet te schatten. Een discrepantie die Axe uit de wereld wil helpen. Door mannen te helpen bij het zoeken naar hun magic én door drie nieuwe Axe-productlijnen die helpen hun thing in de verf te zetten.

https://www.youtube.com/watch?v=DA-wAFAtmwc