Het Braziliaanse digitale reclamebureau CUBOCC, dat deel uitmaakt van Interpublic, bedacht een extreem gepersonaliseerde campagne onder de titel Romeo Reboot voor Axe. De campagne deelt het publiek onder in vier segmenten, met 25.000 combinatiemogelijkheden elk. In totaal levert die ongeziene programmatic creative aanpak 100.000 verschillende variaties op Romeo en Julia op.
CUBOCC heeft het in zijn Brazilaanse remake(s) van 's werelds beroemdste liefdesverhaal toepasselijk over generative trailers. Voor deze uitzonderlijk gerichte campagne werkte CUBOCC samen met het onderzoeksbureau Box1824. Op basis van parameters als merkenvoorkeur en muzikale smaak kwamen ze met vier segmenten op de proppen: Artsy, Fresh, Naturals en Roots. De personalisering baseert zich voorts op een ongeziene variatie aan muzikale, seksuele en romantische content. Sommige versies voeren een romantische story op, andere een nachtelijk misdaadverhaal en nog andere een science-fictionepos met een cycloop. Helemaal in de stijl van het huis wilde Axe ook ditmaal véél tongue in cheek in zijn campagne – maar dan mét een ongeziene personalisering.
https://www.youtube.com/watch?v=jTQE3EXrbXk
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]