Axe vertelt verhaal van Romeo en Julia opnieuw,100.000 maal

romeo reboot axe

Crea / News

romeo reboot axe
Het Braziliaanse digitale reclamebureau CUBOCC, dat deel uitmaakt van Interpublic, bedacht een extreem gepersonaliseerde campagne onder de titel Romeo Reboot voor Axe. De campagne deelt het publiek onder in vier segmenten, met 25.000 combinatiemogelijkheden elk. In totaal levert die ongeziene programmatic creative aanpak 100.000 verschillende variaties op Romeo en Julia op.
CUBOCC heeft het in zijn Brazilaanse remake(s) van 's werelds beroemdste liefdesverhaal toepasselijk over generative trailers. Voor deze uitzonderlijk gerichte campagne werkte CUBOCC samen met het onderzoeksbureau Box1824. Op basis van parameters als merkenvoorkeur en muzikale smaak kwamen ze met vier segmenten op de proppen: Artsy, Fresh, Naturals en Roots. De personalisering baseert zich voorts op een ongeziene variatie aan muzikale, seksuele en romantische content. Sommige versies voeren een romantische story op, andere een nachtelijk misdaadverhaal en nog andere een science-fictionepos met een cycloop. Helemaal in de stijl van het huis wilde Axe ook ditmaal véél tongue in cheek in zijn campagne – maar dan mét een ongeziene personalisering.
https://www.youtube.com/watch?v=jTQE3EXrbXk