B-Better kiest voor tram en bus

B-Better is een innovatief water startup merk van het Future Platform van Unilever. Als nieuwkomer op de FMCG-markt zet B-Better vooral in op naamsbekendheid en awareness door hun voornaamste troeven zichtbaar uit te spelen.
Voor de lancering van het trendy water B-Better werd een omvangrijke OOH-campagne opgezet. Zo rijden er sinds midden september ook 15 bussen rond met een aantrekkelijk campagnebeeld van B-Better. Op de Super side 4m2 van Lijncom is de vernieuwende box verpakking te zien en het krachtige statement ‘less plastic’. Gedurende één maand verspreiden deze bussen de boodschap van ‘Water in a box’ in de regio Leuven. Ook in Antwerpen ging de lancering niet onopgemerkt. Op de 22 digitale schermen in de Antwerpse premetro waren onderstaande video’s afgelopen week te zien.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]