B-Better kiest voor tram en bus

B-Better is een innovatief water startup merk van het Future Platform van Unilever. Als nieuwkomer op de FMCG-markt zet B-Better vooral in op naamsbekendheid en awareness door hun voornaamste troeven zichtbaar uit te spelen.
Voor de lancering van het trendy water B-Better werd een omvangrijke OOH-campagne opgezet. Zo rijden er sinds midden september ook 15 bussen rond met een aantrekkelijk campagnebeeld van B-Better. Op de Super side 4m2 van Lijncom is de vernieuwende box verpakking te zien en het krachtige statement ‘less plastic’. Gedurende één maand verspreiden deze bussen de boodschap van ‘Water in a box’ in de regio Leuven. Ook in Antwerpen ging de lancering niet onopgemerkt. Op de 22 digitale schermen in de Antwerpse premetro waren onderstaande video’s afgelopen week te zien.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]