B-Better is een innovatief water startup merk van het Future Platform van Unilever. Als nieuwkomer op de FMCG-markt zet B-Better vooral in op naamsbekendheid en awareness door hun voornaamste troeven zichtbaar uit te spelen.
Voor de lancering van het trendy water B-Better werd een omvangrijke OOH-campagne opgezet. Zo rijden er sinds midden september ook 15 bussen rond met een aantrekkelijk campagnebeeld van B-Better. Op de Super side 4m2 van Lijncom is de vernieuwende box verpakking te zien en het krachtige statement ‘less plastic’. Gedurende één maand verspreiden deze bussen de boodschap van ‘Water in a box’ in de regio Leuven. Ook in Antwerpen ging de lancering niet onopgemerkt. Op de 22 digitale schermen in de Antwerpse premetro waren onderstaande video’s afgelopen week te zien.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]