Je veilig voelen, beschermd tegen de grillen van het weer, in een goed geïsoleerde woning, is onder andere te danken aan recent schrijnwerk van goede kwaliteit dat werd geïnstalleerd volgens de regels van de kunst. Om het gevoel van welzijn dat zijn producten teweegbrengen over te brengen, heeft Pierret Portes & Fenêtres een nieuwe campagne gecreëerd die vanaf vandaag beschikbaar is op social media. Het familiebedrijf uit de Ardennen, dat vorig jaar zijn zeventigste verjaardag vierde, deed daarvoor een beroep op StoryMe.
De film "Beschermen wat je niet kunt zien" gaat over emoties, herinneringen en fysieke waarnemingen. Het is het tegenovergestelde van reclamefilms die workshops, raamdekkers en onverslaanbare prijzen laten zien.
"Wij zijn een van de weinige fabrikanten van raamkozijnen die een honderd procent Belgisch ontwerp en productie aanbieden. En we zetten ons sterk in om de thermische isolatie van gebouwen te bevorderen. Met deze campagne willen we de harten van de consumenten raken door over waarden te praten in plaats van over producten," legt Daphnée Pierret, CEO van Pierret Portes & Fenêtres, uit.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]