BAM brengt 31ste Studentencongres naar Brussel

Agenda / Marketing / News

brooke-cagle-609873-unsplashVoor de 31ste keer op rij organiseert BAM haar jaarlijkse Studentencongres op donderdag 14 maart 2019. Nadat het concept #MarketHappening twee jaar geleden in studentenstad Leuven gelanceerd werd en vorig jaar Hasselt aan de beurt was, zet BAM dit jaar de deuren open in Brussel voor de verwachte 1.200 marketing studenten.
Met dit congres voor en door studenten marketing en communicatie wil BAM een brug slaan tussen de marketinglessen in de aula's en de praktijkinzichten en theorieën van de sprekers die BAM Campus voor die dag selecteert. Op deze manier krijgen ze de kans om te ontdekken wat meaningful marketing betekent, de missie van de Belgian Association of Marketing.
banner 2500px_2De #MarketHappening formule van het Studentencongres werd gelanceerd met de bedoeling om de studenten op een andere manier te laten kennismaken met de marketingwereld. Zo kunnen de studenten zich gedurende een volledige dag laten inspireren via een mix van boeiende keynotes, workshops en inspirerende bedrijfsbezoeken. De studenten worden maximaal ondergedompeld in de fascinerende wereld van marketing en kunnen hun eigen traject kiezen volgens hun interesse.
Dit jaar wordt #MarketHappening met open armen ontvangen in Brussel. Er zijn presentaties van grote merken waaronder AB Inbev (Adriaan Bos & Matthieu Bouciqué), Carglass, Ikea (Anne Clotilde Picot), Tui (Roosmarijn Quartier & Frans Leenaers, Elle (Claudia Lomma), Volvo (Lolita Swanet), JetImport (Stefaan Bettens), Lidl (Ifke Nauwelaerts), Delhaize (Aude Mayence), of van agencies als BBDO (Franky Willekens) en AdSomeNoise(Jochen Sablon). Er zijn ook praktische workshops te volgen van 20Something, MoxyOne of Strategie Agency. In de namiddag zijn er verschillende trajecten door de stad met georganiseerde bedrijfsbezoeken bij onder andere Belfius, Bpost, Kantar TNS en Proximus.