BAM en Brightfish zoeken jonge marketingtalenten

Agenda / Marketing / News

YMC- Brightfish-BAMAls officiële Belgische vertegenwoordiger van Cannes Lions is het voor Brightfish het derde jaar op een rij dat men een team jonge marketeers naar ’s werelds grootste reclame- en marketingfestival stuurt. BAM ondersteunt dit initiatief dit jaar voor het eerst vanuit hun Young Spirit Board die specifiek acties uitwerkt voor Young Marketers. Via een wedstrijd met uitgebreid parcours krijgen alle deelnemende teams via workshops de nodige opleiding, tools en ondersteuning in het volledige proces om zich hiervoor klaar te stomen. Het beste team wordt dan dus afgevaardigd naar Cannes om daar deel te nemen aan de officiële Young Marketers Competition.
Op 5 april worden er 2 hands-on masterclasses georganiseerd met kleppers uit de reclame- en marketingwereld die zorgen voor exclusieve en interessante workshops waar je als jonge marketeer echt iets aan hebt. De Young Marketers krijgen zo alle ins- and outs over presenteren en briefings opmaken van topmarketers en -strategen. Na de workshops krijgen de Young Marketers een challenge voorgeschoteld waar hun vindingrijkheid en doorzettingsvermogen zal worden getest. De winnende teams die daar uit de bus komen, mogen op kosten van Brightfish naar de Cannes Lions om daar mee te dingen naar de officiële Young Marketers Competition. Daarnaast voorziet BAM (Belgian Association of Marketing) voor het winnende team een speaking slot in het programma van de Marketing Days op 4-5-6 juni. BAM biedt hen ook de mogelijkheid om 1 jaar lang een plaats te krijgen in de Young Spirit Board om zo mee te helpen bouwen aan het verder uitwerken van een Young Marketers community.
Deze wedstrijd is open voor alle Young Marketers onder 30 jaar. Inschrijven kan tot 22 maart en is volledig gratis. Alle info en inschrij.vingen verlopen via www.young-marketers.be.