BAM heeft een nieuwe Expert Hub. FAM wil de unieke en complementaire waarde van vrouwen in de marketingsector in de schijnwerpers plaatsen en het ‘glazen plafond’ doorbreken. “Er is geen onderscheid meer tussen mannen en vrouwen. Het is dan ook belangrijk dat ook vrouwen deel uitmaken van managementcomités en raden van bestuur en zich niet enkel op het operationele focussen. Om nog meer stappen in die richting te zetten, richten we binnen BAM de Expert Hub FAM op," dat zegt Nancy Delhalle, CMO van Serviceplan en voorzitter van de gloednieuwe Expert Hub. Ze wordt bijgestaan door Karima Ghozzi (woordvoerder, Delhaize) en Ann Hoerée (head of agencies, Facebook). De Expert Hub FAM wil nieuwe ideeën genereren om dit doel te bereiken en dat in samenwerking met alle actoren in de sector: adverteerders, communicatie- en mediabureaus, advieskantoren, digitale platforms, rekruteringsbureaus, scholen, overheidsorganisaties enz.
Naast partnerships met andere organisaties plannen de initiatiefnemers content, opleidingen en links met bestaande events. De ideëen zullen geconcretiseerd worden tijdens een aantal bijeenkomsten. Die vinden plaats op 24 september, 26 oktober en 26 november, telkens van 12 tot 14u bij Serviceplan (Bovenberg 124, 1150 Brussel). Wie graag aanwezig wil zijn op de bijeenkomsten en deel wil uitmaken van deze groep, is steeds welkom! Mannen zijn ook welkom, trouwens... Hierdoor wil de Expert Hub op termijn de referentie worden voor alle vrouwelijke marketingkwesties.
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]
Head of Design bij Bridgeneers (min. 5 jaar ervaring)
Als Design & Branding Director sta je in voor de creatieve begeleiding van […]