Op 14 juni organiseert de Belgian Association of Marketing (BAM) haar eerste Hubs Day. Die biedt via tal van presentaties en uiteenzettingen een zicht op de thema’s waarmee de verschillende BAM Expert Hubs aan de slag zijn. De Expert Hubs vormen het hart van de vereniging. Actieve leden van de organisatie worden samen gebracht rond één thematiek om hun expertise uit te wisselen. De Hubs Day laat de deelnemers zo kennismaken met de belangrijkste ‘hot topics’ in uiteenlopende marketingdomeinen als Technology, Sport of Content Marketing.
Hoe werkt Google aan de inzet van artificial intelligence? Welk cijfermateriaal is er beschikbaar over sportmarketing? Hoe kan blockchain een accelerator zijn bij disruptie in de financiële sector? Of welke mogelijkheden biedt Digital Out-of-home? Het zijn maar enkele van de onderwerpen die aan bod komen tijdens de eerste editie van de Hubs Day van BAM. Die vindt plaats op 14 juni om 14u. Plaats van afspraak is het hoofdkwartier van BAM in Zellik.
Enkele van de sprekers op het podium: Piet Colruyt (Impact investor & Auhtor of Allemaal Sociaal 3.0), Hugues Rey (CEO - Havas Media Group Belux), Koen Vierendeels (Head of Policy & Support - KBC), Luc Eeckhout (Owner - Phimedia), Stéphanie Radochitzki (Digital & Performance Strategy Director - IPG Mediabrands), Caroline Coesemans (Head of Legal and Public Policy – Google), Mike Wragg (Executive Vice President, Global Head of Research - Nielsen Sport), Sarah De Meester (External communication & PR - Friesland Campina) en Kathy Vandevelde (Head of Go to Market - Clear Channel). De voorzitters van de verschillende Expert Hubs zullen de werking van hun respectievelijke hub toelichten. Tot slot zullen ook de resultaten van de Matrix-studie over de digitale investeringen bekendgemaakt worden.
« Met dit initiatief willen we enerzijds de nodige zichtbaarheid geven aan de activiteiten van de Expert Hubs en aan de onderwerpen waarmee ze aan de slag zijn, » zegt Patrick Steinfort, General Manager van BAM. « Anderzijds willen we ook nieuwe leden voor de hubs aantrekken. We hopen hen zin te geven in een thematiek, waarna ze er mee hun schouders onder zetten. ‘Join the movement’ moet je hier zeer concreet nemen. »
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]