BAM Marketing Congress gaat door (met strikte maatregelen)

Communication / News

Trouwe marketingfans, niet gevreesd: ondanks de coronaperikelen zal het BAM Marketing Congress van 2 en 3 december gewoon doorgaan, mits strikte naleving van de maatregelen natuurlijk. 

“In deze moeilijke en onzekere tijden geloven we dat het perfect mogelijk is om de juiste balans te vinden tussen de volksgezondheid en de economische continuïteit van onze samenleving. Het BAM Marketing Congres is er onder andere om marketeers te inspireren en beter om te gaan met deze crisis. Marketeers moeten meer dan ooit in coronatijd het vertrouwen in onze economie blijven herstellen,” klinkt het bij organisatoren Koen Van Impe, Alex Thoré en Jean-Baptiste De Bock.

“Als samenleving moeten we leren omgaan met deze gezondheidscrisis, het juiste evenwicht zoeken en vertrouwen hebben in de experten en onze overheid. Zij weten beter dan wie hoe we veilig met elkaar kunnen blijven omgaan. Dit evenwicht opzoeken is moeilijk en vraagt om standpunten in te nemen en keuzes maken. Het massaal annuleren van evenementen, terwijl de overheden enkel vragen om bepaalde maatregelen te handhaven, heeft een immense impact op de economische gezondheid van vele bedrijven die sinds lang onder druk staan. We moeten ook deze gezondheid handhaven en zorgen dat ook zij geen verdere intensieve zorgen nodig hebben. Precies daarom willen we ons congres op 2 en 3 december laten doorgaan.”

Het marketingcongres zal op een veilige manier verlopen, waarbij de coronamaatregelen voor events streng worden nageleefd:

  • Het Covid safe ticket plus respecteren
  • Verplicht dragen van een mondmasker
  • Extra ruimte: 10000 m² voor 1.250 marketeers
  • Een extra silent congress lounge
  • Aangepaste catering faciliteiten
  • Handgel overal ter beschikking
  • CO2 monitoring en crowd control

Het BAM Marketing Congress heet jullie allen van harte en veilig welkom op 2 en 3 december in de Neckerhal in Mechelen.

 

Foto Luc Hilderson