BAM Marketing Congress omarmt onzekerheid

Marketing / News

We leven in onzekere tijden. Als marketeer kunt u wachten tot de zaken beter gaan of deze crisis bij de horens vatten en u richten op de kansen die veranderende tijden bieden. “Embrace Uncertainty” is het hoofdthema van de 41ste editie van het BAM Marketing Congress, dat plaatsvindt op 8 en 9 december 2022 in Brussel.

50 sprekers zullen gedurende het 2-daagse marketingevenement het woord nemen op vier verschillende podia. Het “Embrace Uncertainty” thema wordt er verder uitgewerkt rondom de 4 marketing pijlers van BAM: Marketing Technology, Sustainability, Inclusion & Diversity and Privacy & Ethics. Via deze pijlers wil men de marketeers van vandaag een hart onder de riem steken en hun lichtpuntje zijn in deze onzekere tijden.

De eerste keynotes

Het programma van deze 41e editie is nog in opbouw. Maar we kunnen alvast de eerste 4 niet te missen keynotes aankondigen:

  • Joe Pullizi is de godfather van content marketing. Hij deelt met ons zijn beste contentstrategieën om uw marketingdoelstellingen te bereiken.

  • Marketing rockstar Claus Raasted neemt ons mee in marketing megatrends en legt uit waarom hij denkt dat dit het beste moment ooit is om een marketeer te zijn.

  • Sara Riis-Carstensen is de voormalige Global Brand Director van Lego. Zij zal ons zinvolle bouwstenen aanreiken om onze merken door deze crisis te loodsen

  • Sylvia Garcia, beter bekend als de Happiness Director van Coca-Cola, gaat dieper in op ons marketingwelzijn of hoe geluk u of uw organisatie kan helpen om succesvoller te worden.

    Inspiratie, trends en concreet advies

    Gun jezelf een update over de nieuwste marketingtrends, leer van ervaren sprekers die al een crisis achter de rug hebben, luister naar het advies van opinieleiders op het vlak van meaningful marketing en neem deel aan gerichte masterclasses die u alle inspiratie bieden om deze storm te doorstaan. Maar liefst 50 marketing wizards verdeeld over een hoofdpodium, een thematisch podium en 2 masterclasses zullen er nu ook weer een onvergetelijke editie van maken. De overige keynotes worden de komende weken bekend gemaakt, maar de Congress-deelnemers kunnen in ieder geval rekenen op een solide line-up. Meer informatie over het programma en de sprekers zal gaandeweg gepubliceerd worden op marketingcongres.be/programma.

 

Wat kan je nog meer verwachten?

Naast 2 dagen inspiratie, trends en advies kunnen de deelnemers rekenen op 1.500 collega-marketeers om te netwerken, ideeën uit te wisselen, partnerships op te zetten en ervaringen te delen. In het gezellige kader van de intussen welbekende Marketing Village kan je kennismaken met de talrijke partners, die er hun tools, expertise en nieuwigheden tentoonspreiden. Want het enthousiasme van de sector is er alvast!

Informatie en tickets op marketingcongress.be

De komende editie van het BAM Marketing Congress vindt plaats op 8 en 9 december te BK Expo in Brussel (Groot-Bijgaarden). Het Congress is er voor iedereen die werkt in marketing, sales of communicatie. Voor meer informatie & tickets kan je een kijkje nemen op de gloednieuwe website van het BAM Marketing Congress. Je kan er kiezen voor een 2 day full experience ticket of opteren om het Congress slechts één dag bij te wonen. Ook zijn er company-packs met tickets aan een voordelig tarief. Eten en drinken, een goodie bag vol leuke producten en toegang tot het online learning platform na afloop van het Congress, zijn eveneens inbegrepen in de prijs.

Zorg dat je deel uit maakt van de BAM Marketing Congress Community! Schrijf je in op onze nieuwsbrief en volg ons op sociale media om op de hoogte te blijven van de laatste nieuwsjes en om als eerste geïnformeerd te worden over de keynotes en het programma.