BAM, de Belgian Association of Marketing organiseert in samenwerking met De Tijd en L’Echo voor de derde keer de award Belgium's New Brand of the Year 2017. Na het bestuderen van 35 kandidaturen, heeft de jury vijf merken weerhouden voor de editie 2017. De geselecteerde kandidaten worden momenteel uitgenodigd om hun case voor de jury te komen presenteren. De laureaat wordt eind november verkozen op basis van publiekstemming (30% van de stemmen) samen met de keuze van de jury (70%). De publiekstemming zal verlopen via de website van De Tijd van 13 tot 24 november. De bekendmaking van de winnaar gebeurt tijdens het Marketing Congres op 7 en 8 december 2017 in Brussel Expo. De vijf genomineerden zijn kookbox Foodbag, factuuradministratie service POM, motormerk Saroléa, de soft drinks van Simone à Soif en e-commerce tool Spott.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]