BAM, de Belgian Association of Marketing organiseert in samenwerking met De Tijd en L’Echo voor de derde keer de award Belgium's New Brand of the Year 2017. Na het bestuderen van 35 kandidaturen, heeft de jury vijf merken weerhouden voor de editie 2017. De geselecteerde kandidaten worden momenteel uitgenodigd om hun case voor de jury te komen presenteren. De laureaat wordt eind november verkozen op basis van publiekstemming (30% van de stemmen) samen met de keuze van de jury (70%). De publiekstemming zal verlopen via de website van De Tijd van 13 tot 24 november. De bekendmaking van de winnaar gebeurt tijdens het Marketing Congres op 7 en 8 december 2017 in Brussel Expo. De vijf genomineerden zijn kookbox Foodbag, factuuradministratie service POM, motormerk Saroléa, de soft drinks van Simone à Soif en e-commerce tool Spott.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]