Baobab Collection geurt voortaan naar Ogilvy Social.Lab

Budgets / News

Nadat Ogilvy Social.Lab de handen in elkaar sloeg met Baobab Collection om €35.000 in te zamelen voor het UMC Sint-Pieter in Brussel met een speciale home diffuser, gaat Baobab Collection in zee met het bureau. Ogilvy Social.Lab zal digitale acties ontwikkelen om de e-commerce van Baobab Collection te ondersteunen op de Belgische, Franse en Britse markt. 

Alain Lahy, CEO van Baobab Collection verklaart: “We waren onder de indruk van de kwalitatieve traffic die Ogilvy Social Lab creëerde op onze e-commerce website. We willen onze digitale verkoop verder ontwikkelen en bouwen aan de notoriëteit van ons merk via sociale media.”

“Baobab is een product waar ik zelf fan van ben,” besluit Yves Baudechon, medeoprichter van Ogilvy Social.Lab Group. “Ik ben echt tevreden dat we dit schitterende, Belgische merk een geparfumeerde boost kunnen geven en mogen helpen bij de ontwikkeling van hun e-commerce.”