Bar Belge lanceert WinWinnercampagne voor internationale groei

Marketing / News

Op vrijdag 18 november werd de WinWinner-campagne van Bar Belge officieel gelanceerd. Om hun ambitie nog meer kracht bij te zetten, besloten zaakvoerders Wouter Casteleyn en Greetje Demuelenaere, tevens ook founders van het strategische marketingbureau Comma, brand strategists, om het groeiverhaal van Bar Belge open te stellen voor investeerders. Op het pre-launch netwerkevent, met bijhorende tasting, kwam een dertigtal geïnteresseerde investeerders luisteren naar Investor Relations Manager van WinWinner Sam Vincke, die de de praktische kant van de financieringsmogelijkheden van het platform toelichtte. Ook Wouter Casteleyn – founder van Bar Belge – sprak op zijn beurt over de concrete groeiambities van zijn merk. “De avond was alvast een succes, dus we hopen binnenkort over de campagne hetzelfde te kunnen zeggen,” laat Wouter Casteleyn weten.

Biermerk Bar Belge doet het goed. De vijf premium maar tegelijk toegankelijke bieren van de West-Vlaamse brouwerij veroverden al menig harten van levensgenieters. De bieren slaagden erin om maar liefst drie medailles in de wacht te slepen in twee jaar tijd. Binnen onze landsgrenzen zijn Bar Belge, Bar Bo, Bar Blanche, Bar Brutal en Bar Bippa alvast geen onbekenden meer, maar ook op internationaal vlak worden de bieren met succes onthaald. “Meerwaardezoekers bij elke gelegenheid een uniek biermoment bezorgen.” Zo klinkt de missie van Bar Belge.