Bart Gielen nieuwe creative director Air

Bart Gielen bouwt al 17 jaar mee aan sterke merken, eerst als art director en later als creatief directeur. Voor deze merken won hij de talloze prijzen (een 30-tal nationale en een 20-tal internationale, waaronder 5 Cannes Lions) voor gereputeerde bureaus als Duval Guillaume Antwerp, Boondoggle, LDV United en Quick Brown Foxes). Nu is hij de nieuwe creative director van Air. Eric Hollander, founder & executive creative director van Air: “Zorgen voor relevantie in het leven van mensen vindt Bart belangrijker dan awards winnen. De klik was er meteen. Met Bart en Joeri Van Den Broeck, onze dedicated CD voor BMW, delen we de overtuiging dat meaningful brands betere business genereren. En wat blijkt? Net die merken scoren uitstekend in Cannes en op de andere festivals.”

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



