Bart Gielen nieuwe creative director Air

Bart Gielen bouwt al 17 jaar mee aan sterke merken, eerst als art director en later als creatief directeur. Voor deze merken won hij de talloze prijzen (een 30-tal nationale en een 20-tal internationale, waaronder 5 Cannes Lions) voor gereputeerde bureaus als Duval Guillaume Antwerp, Boondoggle, LDV United en Quick Brown Foxes). Nu is hij de nieuwe creative director van Air. Eric Hollander, founder & executive creative director van Air: “Zorgen voor relevantie in het leven van mensen vindt Bart belangrijker dan awards winnen. De klik was er meteen. Met Bart en Joeri Van Den Broeck, onze dedicated CD voor BMW, delen we de overtuiging dat meaningful brands betere business genereren. En wat blijkt? Net die merken scoren uitstekend in Cannes en op de andere festivals.”
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]