Bart Gielen bouwt al 17 jaar mee aan sterke merken, eerst als art director en later als creatief directeur. Voor deze merken won hij de talloze prijzen (een 30-tal nationale en een 20-tal internationale, waaronder 5 Cannes Lions) voor gereputeerde bureaus als Duval Guillaume Antwerp, Boondoggle, LDV United en Quick Brown Foxes). Nu is hij de nieuwe creative director van Air. Eric Hollander, founder & executive creative director van Air: “Zorgen voor relevantie in het leven van mensen vindt Bart belangrijker dan awards winnen. De klik was er meteen. Met Bart en Joeri Van Den Broeck, onze dedicated CD voor BMW, delen we de overtuiging dat meaningful brands betere business genereren. En wat blijkt? Net die merken scoren uitstekend in Cannes en op de andere festivals.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]