Bart Van den Notelaer valt (niet) in slaap

Bart Vd Notelaer

News

 

 Bart Vd NotelaerOp 9 mei verwelkomt Royal Auping Belux een nieuwe marketingmanager: Bart Van den Notelaer, die overkomt van Clear Channel. Bij Auping staat de consument centraal. Dit betekent dat Auping alle communicatie er op richt om deze consument op het juiste moment, via het juiste kanaal en met het juiste aanbod te bereiken. De belangrijkste uitdaging van de nieuwe marketingmanager zal er dan ook uit bestaan om samen met het Auping-team de omnichannelcommunicatie vorm te geven opdat de digitale ontwikkelingen en print en televisiecampagnes mekaar blijvend versterken, in een drive-to-site-drive-to-store mantra.

Bart Van den Notelaer was bij Clear Channel België verantwoordelijk voor de implementatie van alle digitale oplossingen, waaronder als meest tot de verbeelding sprekende voorbeelden, de schermen in de grootste treinstations en het I-CONIC scherm op het De Brouckèreplein in Brussel.

In deze rol was hij binnen Clear Channel verantwoordelijk voor de digitale transformatie opgestart (assets, processen, pricing), de productontwikkeling, de go-to-market, alsmede voor alle creatieve, contextuele en interactieve mogelijkheden die digital out-of-home bieden.  Binnen deze rol heeft hij een uitgebreid netwerk van contacten opgebouwd binnen de creatieve- en media agentschappen, en was hij nauw betrokken bij de nieuwe product lanceringen.  Door zijn omnichannelexpertise legde hij binnen Clear Channel de basis van een interactief activatieplatform dat de link legt tussen online, mobile, instore en out-of-home activatie.