Base en DDB kennen geen limieten


DDB Brussels heeft een nieuwe radio- en televisiecampagne bedacht voor Base. De mobile provider geeft tot eind dit jaar 25 gigabyte gratis, zodat nieuwe klanten niet meer hoeven te vrezen om over 'hun limiet te gaan'. De campagne kadert in de strategische lijn: 'Ga helemaal mobiel'. Base gelooft in een mobiele wereld, en daarin is geen plaats voor een tekort aan data.
In zowel tv-als radiospotjes worden er enkele penibele situaties getoond waarin data een belangrijke rol speelt. Base kon voor een van de spotjes zelfs Belgisch topatleet Thomas Neuteleers strikken.
https://www.youtube.com/watch?v=Ii9Ql-4sduI

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


