DDB Brussels heeft een nieuwe radio- en televisiecampagne bedacht voor Base. De mobile provider geeft tot eind dit jaar 25 gigabyte gratis, zodat nieuwe klanten niet meer hoeven te vrezen om over 'hun limiet te gaan'. De campagne kadert in de strategische lijn: 'Ga helemaal mobiel'. Base gelooft in een mobiele wereld, en daarin is geen plaats voor een tekort aan data.
In zowel tv-als radiospotjes worden er enkele penibele situaties getoond waarin data een belangrijke rol speelt. Base kon voor een van de spotjes zelfs Belgisch topatleet Thomas Neuteleers strikken.
https://www.youtube.com/watch?v=Ii9Ql-4sduI
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]