Base en DDB kennen geen limieten
DDB Brussels heeft een nieuwe radio- en televisiecampagne bedacht voor Base. De mobile provider geeft tot eind dit jaar 25 gigabyte gratis, zodat nieuwe klanten niet meer hoeven te vrezen om over 'hun limiet te gaan'. De campagne kadert in de strategische lijn: 'Ga helemaal mobiel'. Base gelooft in een mobiele wereld, en daarin is geen plaats voor een tekort aan data.
In zowel tv-als radiospotjes worden er enkele penibele situaties getoond waarin data een belangrijke rol speelt. Base kon voor een van de spotjes zelfs Belgisch topatleet Thomas Neuteleers strikken.
https://www.youtube.com/watch?v=Ii9Ql-4sduI
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]