Een nieuw abonnement lanceren terwijl iedereen thuis moet blijven? Dat lijkt misschien verkeerde timing. Maar wanneer de commerciële agenda samenkomt met de actualiteit, pakken Base en TBWA het graag transparant en oprecht aan. “Want in alle eerlijkheid: nu we in ons kot moeten blijven, weten we dat misschien niemand nood heeft aan een nieuw abonnement met 16GB.”
Daarom onderzocht TBWA wat het publiek écht mist. En ze zouden het aanvaarden als het nieuwe abonnement nu niet echt het belangrijkste is. Een nogal bescheiden en ongewone manier om een nieuw product te presenteren. De campagne zie je verschijnen in film, radio, posters en online. En dat nog steeds in samenwerking met de Brusselse artiest Krisy.
Credits
Agency: TBWA\Belgium
Client: BASE – Elke De Meue, Karolien Hendrickx
Creative Director : Jeremie Goldwasser
Creatives: Wilfrid Morin, Vincent Nivarlet
Account Team: Rosemarijn Bol Raap, Max Fauconnier, Jochen De Greef
Production company: MAKE
TV Producers MAKE: Pia Decabooter, Lauranne Van Der Heyden & Mieke Vandewalle
Post-production: MAKE
Post-producer: Pia Decabooter, Lauranne Van Der Heyden
Offline editor: Nabil El Hajjouti
Grader: Nabil El Hajjouti
Online editor: Nabil El Hajjouti
Radio producer: Lauranne van der Heyden
Sound: Gwenn Nicolay
Music: Twxntytwo for LeJeune Club
Design: Christophe Liekens