BASE en TBWA brengen de goeie vibes terug

Waarom contact hebben met vrienden en familie, als het niet is om te vragen hoe het met ze gaat, ze aan te moedigen, te ondersteunen of gewoon om te zeggen dat je er bent voor hen? Dat is de centrale vraag van de nieuwste telg in de zomersaga van Base. Samen met TBWA exploreerde de operator hoe communiceren elke dag het beste in ons naar boven haalt.
De campagne herinnert ons eraan hoeveel kracht medeleven kan hebben, zonder sentimenteel te doen. De TV-spot werd geregisseerd door Kurt De Leijer. De Brusselse rapper Krisy neemt de stem voor z’n rekening. De campagne is te zien in affichage, op social, TV én in de bioscoop. Kortom, een campagne met een simpele, maar oh zo belangrijke boodschap.
CREDITS
Client : BASE
Agency : TBWA
Executive Creative Director: Jeroen Bostoen
Creative Director: Jeremie Goldwasser
Creatives: Vincent Nivarlet, Wilfrid Morin, Thomas Driesen
Account team: Rosemarijn Bol Raap, Aubry Crock
AGENCY PRODUCERS
Cindy De Mooter & Mieke Vandewalle
PRODUCTION COMPANY: Make
Producers: Sophie Scheck & Femke Timmers
Regisseur: Kurt De Leijer
DOP: David Doom
POST-PRODUCTION COMPANY: Make
Post-producer: Sofie Gebruers
Offline: Xavier Pouleur
Online: Xavier Pouleur
Grading: Florian Martiny
Sound: Nicolas van Ruysevelt
Music: Krisy
RADIO PRODUCTION COMPANY: MAKE
Producer: Raf Cyran
Sound: Mathieu Grillo
Music: Krisy
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]