Waarom contact hebben met vrienden en familie, als het niet is om te vragen hoe het met ze gaat, ze aan te moedigen, te ondersteunen of gewoon om te zeggen dat je er bent voor hen? Dat is de centrale vraag van de nieuwste telg in de zomersaga van Base. Samen met TBWA exploreerde de operator hoe communiceren elke dag het beste in ons naar boven haalt.
De campagne herinnert ons eraan hoeveel kracht medeleven kan hebben, zonder sentimenteel te doen. De TV-spot werd geregisseerd door Kurt De Leijer. De Brusselse rapper Krisy neemt de stem voor z’n rekening. De campagne is te zien in affichage, op social, TV én in de bioscoop. Kortom, een campagne met een simpele, maar oh zo belangrijke boodschap.
CREDITS
Client : BASE
Agency : TBWA
Executive Creative Director: Jeroen Bostoen
Creative Director: Jeremie Goldwasser
Creatives: Vincent Nivarlet, Wilfrid Morin, Thomas Driesen
Account team: Rosemarijn Bol Raap, Aubry Crock
AGENCY PRODUCERS
Cindy De Mooter & Mieke Vandewalle
PRODUCTION COMPANY: Make
Producers: Sophie Scheck & Femke Timmers
Regisseur: Kurt De Leijer
DOP: David Doom
POST-PRODUCTION COMPANY: Make
Post-producer: Sofie Gebruers
Offline: Xavier Pouleur
Online: Xavier Pouleur
Grading: Florian Martiny
Sound: Nicolas van Ruysevelt
Music: Krisy
RADIO PRODUCTION COMPANY: MAKE
Producer: Raf Cyran
Sound: Mathieu Grillo
Music: Krisy
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]