BASE en TBWA brengen de goeie vibes terug

Crea / News

Waarom contact hebben met vrienden en familie, als het niet is om te vragen hoe het met ze gaat, ze aan te moedigen, te ondersteunen of gewoon om te zeggen dat je er bent voor hen? Dat is de centrale vraag van de nieuwste telg in de zomersaga van Base. Samen met TBWA exploreerde de operator hoe communiceren elke dag het beste in ons naar boven haalt.

De campagne herinnert ons eraan hoeveel kracht medeleven kan hebben, zonder sentimenteel te doen. De TV-spot werd geregisseerd door Kurt De Leijer. De Brusselse rapper Krisy neemt de stem voor z’n rekening. De campagne is te zien in affichage, op social, TV én in de bioscoop. Kortom, een campagne met een simpele, maar oh zo belangrijke boodschap.

CREDITS

Client BASE

Agency : TBWA

Executive Creative Director: Jeroen Bostoen

Creative Director: Jeremie Goldwasser

Creatives: Vincent Nivarlet, Wilfrid Morin, Thomas Driesen

Account team: Rosemarijn Bol Raap, Aubry Crock

AGENCY PRODUCERS

Cindy De Mooter & Mieke Vandewalle

PRODUCTION COMPANY:  Make

Producers:  Sophie Scheck & Femke Timmers

Regisseur: Kurt De Leijer

DOP:  David Doom

POST-PRODUCTION COMPANY:  Make

Post-producer: Sofie Gebruers

Offline: Xavier Pouleur

Online: Xavier Pouleur

Grading: Florian Martiny

Sound: Nicolas van Ruysevelt

Music: Krisy

RADIO PRODUCTION COMPANY:  MAKE

Producer:  Raf Cyran

Sound:  Mathieu Grillo

Music: Krisy