Waarom contact hebben met vrienden en familie, als het niet is om te vragen hoe het met ze gaat, ze aan te moedigen, te ondersteunen of gewoon om te zeggen dat je er bent voor hen? Dat is de centrale vraag van de nieuwste telg in de zomersaga van Base. Samen met TBWA exploreerde de operator hoe communiceren elke dag het beste in ons naar boven haalt.
De campagne herinnert ons eraan hoeveel kracht medeleven kan hebben, zonder sentimenteel te doen. De TV-spot werd geregisseerd door Kurt De Leijer. De Brusselse rapper Krisy neemt de stem voor z’n rekening. De campagne is te zien in affichage, op social, TV én in de bioscoop. Kortom, een campagne met een simpele, maar oh zo belangrijke boodschap.
CREDITS
Client : BASE
Agency : TBWA
Executive Creative Director: Jeroen Bostoen
Creative Director: Jeremie Goldwasser
Creatives: Vincent Nivarlet, Wilfrid Morin, Thomas Driesen
Account team: Rosemarijn Bol Raap, Aubry Crock
AGENCY PRODUCERS
Cindy De Mooter & Mieke Vandewalle
PRODUCTION COMPANY: Make
Producers: Sophie Scheck & Femke Timmers
Regisseur: Kurt De Leijer
DOP: David Doom
POST-PRODUCTION COMPANY: Make
Post-producer: Sofie Gebruers
Offline: Xavier Pouleur
Online: Xavier Pouleur
Grading: Florian Martiny
Sound: Nicolas van Ruysevelt
Music: Krisy
RADIO PRODUCTION COMPANY: MAKE
Producer: Raf Cyran
Sound: Mathieu Grillo
Music: Krisy
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]