Base en TBWA brengen een ode aan niks

Crea / News

Bij elk nieuw abonnement lanceert Base een promo: je krijgt de eerste maand gratis. Wanneer Base vroeg aan TBWA om dit op een atypische manier te adverteren, kregen ze inderdaad iets atypisch op hun bord. Het resultaat: een promocampagne die er eigenlijk geen is. Een maand voor niks werd vertaald als een filosofische mijmering over... niks. De beelden die je terugziet op billboards, print, televisie en online werden toevertrouwd aan regisseur Lieven Van Baelen. Zo sluit de campagne perfect aan op de rebranding van Base, een nieuw verhaal voor het merk waarin het individu terug centraal staat. Om de campagne te lanceren veranderde Base ook z’n profielfoto op sociale media en verving het logo door... niks. 

Credits
Agency: TBWA\Belgium
Client: BASE – Karlien Kelgtermans, Elke De Meue, Karolien Hendrickx
Creative Director: Jeremie Goldwasser
Creatives: Wilfrid Morin, Vincent Nivarlet
Account Team: Rosemarijn Bol Raap, Max Fauconnier, Jochen De Greef
Production company: MAKE
TV Producers MAKE: Lauranne Vander Heyden & Mieke Vandewalle
Production Company: CZAR
Executive producer: Eurydice Gysel
Producer: Lander Engels
Director/DOP: Lieven Van Baelen
TV Producers: Mieke Vandewalle - Sofie Van de Wauwer 
Post-production: MAKE
Post-producer: Lauranne van der Heyden
Offline editor: Xavier Pouleur
Grader: Joost Van Kerckhove - Xavier Pouleur
Online editor: Xavier Pouleur
Radio producer: Lauranne van der Heyden
Sound: Make
Music: Twxntytwo for LeJeune Club
Design: Christophe Liekens