BASE en TBWA helden van datarestjes?

Crea / News

Base data doggymanBij BASE kunnen ‘Based on You’-klanten blijven genieten van hun overschot data en belminuten. Blijft er data of belminuten over aan het einde van de maand? Geen zorgen, die worden automatisch overgedragen naar de eerstvolgende maand. Om dit product in beeld te brengen, presenteren BASE en TBWA een gloednieuwe superheld: Data Doggybag Man. Zijn taak is nobel: datarestjes van BASE-klanten redden en ze meenemen naar de eerstvolgende maand. Met een cape en een stevige dosis humor doorkruist Data Doggybag Man de straten op zoek naar verlaten restjes data. Om het personage en de campagne tot leven te brengen, komen er verschillende avonturen uit van deze superheld, vol humor en verrassende anekdotes.
Volg alle avonturen van Data Doggybag Man op tv, radio, digital outdoor en online in Brussel en Wallonië (sinds 27 augustus).

Credits
Brand: Telenet/BASE
Client contacts: Nathalie Rahbani, Inge Debremaeker, Karlien Kelgtermans & Sandrine Decleer
Agency: TBWA/BRUSSELS
Creative Director: Jeroen Bostoen
Art Director: Ad Van Ongeval
Copywriter: Jeremie Goldwasser
Account team: Jochen De Greef, Charlotte Lindemans, Rosemarijn Bol Raap
Producer: Katrien Van den Brande
Producer Radio: MAKE / Producer: Veerle Van Melkebeke
Animation production agency: Volstok
Producer post production: MAKE
Music composition: Jan Pollet
Audio Monteur : Jan Pollet, Gwen Nicolay
Banners: Digital Craftsmen