Het nieuwe seizoen van De Munt wordt op 26 mei gepresenteerd. Deze datum markeert ook de 15e verjaardag van de samenwerking tussen het Brusselse branding bureau BaseDesign en De Munt.
Het bureau was in elk van de laatste 15 operacampagnes geassocieerd met hedendaagse cultuur. Aangezien De Munt de opera op een zeer eigentijdse manier behandelt, moet de communicatie ervan ook de moderne maatschappij weerspiegelen. Ter gelegenheid van deze 15de verjaardag herhaalden Peter de Caluwé, Algemeen en Artistiek Directeur van de Munt en Thierry Brunfaut, een van de oprichters van Base Design, de positionering van de opera als een hedendaags genre dat een brug slaat tussen verleden en heden en actuele thema's aansnijdt.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]