Het nieuwe seizoen van De Munt wordt op 26 mei gepresenteerd. Deze datum markeert ook de 15e verjaardag van de samenwerking tussen het Brusselse branding bureau BaseDesign en De Munt.
Het bureau was in elk van de laatste 15 operacampagnes geassocieerd met hedendaagse cultuur. Aangezien De Munt de opera op een zeer eigentijdse manier behandelt, moet de communicatie ervan ook de moderne maatschappij weerspiegelen. Ter gelegenheid van deze 15de verjaardag herhaalden Peter de Caluwé, Algemeen en Artistiek Directeur van de Munt en Thierry Brunfaut, een van de oprichters van Base Design, de positionering van de opera als een hedendaags genre dat een brug slaat tussen verleden en heden en actuele thema's aansnijdt.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]