BBDO blaast The Farm nieuw leven in

Communication / Media / News

The Farm_Print1BBDO blaast The Farm nieuw leven in na 2 jaar afwezigheid. The Farm is een exclusieve bootcamp waarin 12 studenten gedurende drie weken in augustus de kneepjes van het reclamevak leren.
The Farm is dus back, maar wel in een nieuw kleedje. Waar de vorige edities veeleer een afspiegeling van de communicatiebureaus van vandaag waren, ligt de focus nu op de toekomst. Want dingen veranderen hard in de sector. Mediaconsumptie raakt sterk versnipperd, het is iedere dag moeilijker om een relevante boodschap bij onze doelgroep te brengen en komen er steeds weer nieuwe touchpoints bij.
Met The Farm wil BBDO jongeren de kans geven om met deze opkomende touchpoints aan de slag te gaan. Of ze nu verre toekomst zijn of om de hoek staan. Chatbots, voice interfaces, VR … Het zal aan de jongeren zijn om te kiezen, zolang de oplossing maar relevant is voor 1 onze klanten en binnen hun globale strategie past. Geen technologie om de technologie dus
De 12 gelukkigen worden geselecteerd op 29 juni. Ze kunnen niet alleen een job winnen maar ook een geldprijs van €1000 en een technologiepakket. De campagne ‘Your future job doesnt exist yet. Create it. Win it’ nodigt net afgestudeerden uit om deel te nemen. Inschrijven voor een van de gegeerde plaatsen kan via de website van BBDO.