De campagne van BBDO Dusseldorf en Caviar (België) voor het Alzheimer Forschung Initiative (AFI) genaamd The Glitch won op de laatste Clio Awards 1 zilver, 3 brons en 1 shortlist in verschillende Craft-categorieën: Visual Effects, Direction, Sound editing, moving image and video design and editing.
Gebaseerd op het inzicht dat Alzheimer letterlijk een glitch in de hersenen van de patiënt is, werd de sociale film "The Glitch" gemaakt met behulp van een Datamosh glitched-effect om de verwarde en frustrerende momenten te laten zien die een persoon die met de ziekte leeft, en hun familieleden kunnen ervaren. Het doel is om een jonger publiek aan te spreken met behulp van een populaire beeldtaal om de boodschap te verspreiden.
De campagne werd volledig in België geproduceerd door Caviar Belgium en geregisseerd door Pedro Giomi. Post Production was in handen van Frames, een postproductiestudio in Brussel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]