BBDO en Jupiler scoren tijdens lockdown

Dat we tijdens de lockdown meer dan ooit nood hebben aan positiviteit, bewijst BBDO met zijn meest recente activatie-actie voor Jupiler. Daarin worden Belgen die jarig zijn tijdens de quarantaine uitgenodigd om hun verjaardag uit te stellen naar een latere datum – én krijgen ze 10 Jupiler-pintjes om van te genieten in hun favoriete café.
De actie leverde 60.000 unieke deelnemers op, waarvan 40.000 in de eerste 48 uur, en dat zonder enig mediabudget. Al na 24 uur bereikte Jupiler 431.000 personen, goed voor 6.300 reacties en 580 gedeelde berichten. Meer dan 3.600 jarigen hebben intussen hun verjaardag verzet.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]