BBDO en Libelle maken kerst onvergetelijk

Crea / News

Ah, kerstmis. Still the most wonderful time of the year. Want BBDO en Libelle zetten hun beste beentje voor om van kerst 2020 toch nog een onvergetelijke gebeurtenis te maken. Het is een bijzonder jaar geweest ... Maar aan sommige tradities mag je gewoon niet raken. Kerstmis zal altijd synoniem zijn voor plezier, gezelligheid en veel cadeautjes, corona of niet. Dit jaar halen BBDO en Libelle alles uit de kast.

In de nieuwe campagne verspreidt Libelle een nieuwe creatieve boodschap, gebaseerd op een zeer herkenbaar inzicht: wat er ook gebeurt, vrouwen vinden altijd een oplossing. En als ze geen oplossing vinden, dan is dat niet eens zo erg. In de nieuwe tv-spot leven we mee met vrouwen in verschillende situaties. Maar ze houden wel altijd álle bordjes in de lucht. Want dat is wat vrouwen nu eenmaal doen. Naast de imagocampagne gebruikt Libelle ook slimme tactische boodschappen om de lezers te overtuigen van alle leuke extra's die je het komende eindejaar bij je tijdschrift vindt.

Credits

  • Client: Libelle

  • Contacts: Nele Baeyens, Fabienne Martens, Esther Sys

    CD: Sebastien De Valck

  • Strategy: Kim Leunen

  • Creation: Sarah Huysmans, Jasper Verleije, Debby De Ridder

  • CCO: Katrien Denef

  • Account team: Emmy Haegeman, Lore Desmet

  • Production company: BBDO Productions

  • Production: Silke Ricour

  • Director: Anton Ceuppens

  • Sound engineer: Mathieu Schots

  • Final art: Daniela Simons