Om z’n assortiment Parkside DIY-tools op lidl-shop.be in de verf te zetten ontwikkelde Lidl samen met BBDO Belgium een online videocampagne. Daarin worden sommige doe-het-zelvers hun klussen niet echt gesmaakt. Gelukkig houdt Lidl ze wel betaalbaar…
Credits:
Client: Lidl Belgium
Contacts: Boudewijn Van den Brandt, Jeroen Bal, Ifke Nauwelaerts, Lien Van Hoorebeke, Evelien De Keukeleire, Jef Zeguers, Didier Deschepper
Agency: BBDO BELGIUM
Creative Director: Sebastien De Valck
Creative Director: Arnaud Pitz
Copywriter: Els Verhofstede
Art Director: Usman Abdul
FR copy: Gregory Verheyleweghen
Account Team: Eva De Gendt, Michelle Stas, Melissa Fastenaekels, Shi Qi Ji
Strategy: Dirk Peremans, Samuel Eggermont
Production company: Uncle Bob & BBDO Productions
Director: Benny Vandendriessche
Head of RTV (BBDO Productions): Patricia Van De Kerckhove
Producers (Uncle Bob): Leen Vandenbrande, Johan Delissen
DOP: David Doom
Editor: Neil Skeet
Color Grading: Kene Illegems
Sound: BBDO prouctions
Sound engineer: Mathieu Schots
Design: Christophe Malotaux
Final Art: Tom Nackaerts, Rob Govaerts, Lut Van Lombeek, David Vanderbist
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]