Om z’n assortiment Parkside DIY-tools op lidl-shop.be in de verf te zetten ontwikkelde Lidl samen met BBDO Belgium een online videocampagne. Daarin worden sommige doe-het-zelvers hun klussen niet echt gesmaakt. Gelukkig houdt Lidl ze wel betaalbaar…
Credits:
Client: Lidl Belgium
Contacts: Boudewijn Van den Brandt, Jeroen Bal, Ifke Nauwelaerts, Lien Van Hoorebeke, Evelien De Keukeleire, Jef Zeguers, Didier Deschepper
Agency: BBDO BELGIUM
Creative Director: Sebastien De Valck
Creative Director: Arnaud Pitz
Copywriter: Els Verhofstede
Art Director: Usman Abdul
FR copy: Gregory Verheyleweghen
Account Team: Eva De Gendt, Michelle Stas, Melissa Fastenaekels, Shi Qi Ji
Strategy: Dirk Peremans, Samuel Eggermont
Production company: Uncle Bob & BBDO Productions
Director: Benny Vandendriessche
Head of RTV (BBDO Productions): Patricia Van De Kerckhove
Producers (Uncle Bob): Leen Vandenbrande, Johan Delissen
DOP: David Doom
Editor: Neil Skeet
Color Grading: Kene Illegems
Sound: BBDO prouctions
Sound engineer: Mathieu Schots
Design: Christophe Malotaux
Final Art: Tom Nackaerts, Rob Govaerts, Lut Van Lombeek, David Vanderbist
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]