BBDO en Lidl gaan op een wereldreis van smaken

Crea / News

Lidl brengt een ode aan de wereldkeuken door een specifiek assortiment van haar eigen merken in de spotlights te zetten. Amerika, Azië, Spanje en Italië zullen de eerste smaakbestemmingen zijn die binnenkort in de rekken verschijnen. Om die actie leven in de blazen, wil BBDO de tone of voice van Lidl bewaren zonder de vereisten van een promocampagne uit het oog te verliezen. En dat allemaal op 15 seconden... Ja, het is mogelijk! Ontdek het bewijs met deze reeks van vier spots, waarin een gepassioneerde kassier vastbesloten is het thema van de week honderd procent te respecteren.

Credits:

Client: Lidl

Contact: Matúš Gála, Hendrik Van Wilderode, Elke De Vuyst, Julie Vanderstichele, Sam Borloo, Julie Longerstay & Gaia-Maria De Badrihayé

Agency: BBDO Belgium

Media agency: ZIGT Belgium

Business Director: Ward Braeckevelt

Account team: Laura De Clercq & Niels Vanhoutte

Strategy: Dirk Peremans

CD: Marc Richard Vander Heyden & Jesse Vanophalvens

Creation: Massimo De Pascale & François Massinon NL Copy: Thibault Jacobs

Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove

RTV Producer: Marta Michna

Film Production Company: ILA

Director: Louis Vielle

Online editor/ VFX: Anton Ceuppens

Sound Engineer: Mathieu Schots

Head of Design: James Gambrill

Design: Piet Boeykens

DTP: Daniela Simons