Lidl brengt een ode aan de wereldkeuken door een specifiek assortiment van haar eigen merken in de spotlights te zetten. Amerika, Azië, Spanje en Italië zullen de eerste smaakbestemmingen zijn die binnenkort in de rekken verschijnen. Om die actie leven in de blazen, wil BBDO de tone of voice van Lidl bewaren zonder de vereisten van een promocampagne uit het oog te verliezen. En dat allemaal op 15 seconden... Ja, het is mogelijk! Ontdek het bewijs met deze reeks van vier spots, waarin een gepassioneerde kassier vastbesloten is het thema van de week honderd procent te respecteren.
Credits:
Client: Lidl
Contact: Matúš Gála, Hendrik Van Wilderode, Elke De Vuyst, Julie Vanderstichele, Sam Borloo, Julie Longerstay & Gaia-Maria De Badrihayé
Agency: BBDO Belgium
Media agency: ZIGT Belgium
Business Director: Ward Braeckevelt
Account team: Laura De Clercq & Niels Vanhoutte
Strategy: Dirk Peremans
CD: Marc Richard Vander Heyden & Jesse Vanophalvens
Creation: Massimo De Pascale & François Massinon NL Copy: Thibault Jacobs
Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove
RTV Producer: Marta Michna
Film Production Company: ILA
Director: Louis Vielle
Online editor/ VFX: Anton Ceuppens
Sound Engineer: Mathieu Schots
Head of Design: James Gambrill
Design: Piet Boeykens
DTP: Daniela Simons
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]