Vers voeding vereist een verse campagne, moet men bij Lidl en BBDO hebben bedacht. Het resultaat? Grappige radio- en televisiespots om de verse voeding ten huize van Lidl onder de aandacht te brengen...
Televisie:
Radio:
Credits
Client: Lidl
Contacts: Boudewijn van den Brand, Jeroen Bal, Ifke Nauwelaerts, Lien Van Hoorebeke, Julie Longerstay
CD: Sebastien De Valck
Creatives: Gregory Verheyleweghen, Gaetan Gomez Garcia
Copy NL: Jan Schraeyen
Account team: Michelle Stas, Melissa Fastenaekels, Shi Qi Ji
Strategic planner: Jan Van Brakel
Head of Production: Patricia Van De Kerckhove
TV producer & Art buyer: Renée Vermeire
Video agency editor: Neil Skeet
Radio production: Nicolas Van Poeck, Mathieu Schots, BBDO Productions
TV production company: HAMLET
Client: Lidl
Contacts: Boudewijn van den Brand, Jeroen Bal, Ifke Nauwelaerts, Lien Van Hoorebeke, Julie Longerstay
CD: Sebastien De Valck
Creatives: Gregory Verheyleweghen, Gaetan Gomez Garcia
Copy NL: Jan Schraeyen
Account team: Michelle Stas, Melissa Fastenaekels, Shi Qi Ji
Strategic planner: Jan Van Brakel
Head of Production: Patricia Van De Kerckhove
TV producer & Art buyer: Renée Vermeire
Video agency editor: Neil Skeet
Radio production: Nicolas Van Poeck, Mathieu Schots, BBDO Productions
TV production company: HAMLET
Director: Fred De Loof
Executive producers: Ruben Goots, Jason Felstead, Thomas Hofman
Producer: Jelle Robbeets
Post-producer: Dominique Ruys
VFX Company: Nozon
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]