BBDO en Lidl maken goede indruk

Crea / News

LIDL_Versplus BBDOVers voeding vereist een verse campagne, moet men bij Lidl en BBDO hebben bedacht. Het resultaat? Grappige radio- en televisiespots om de verse voeding ten huize van Lidl onder de aandacht te brengen...
Televisie:

Radio:

Credits
Client: Lidl
Contacts: Boudewijn van den Brand, Jeroen Bal, Ifke Nauwelaerts, Lien Van Hoorebeke, Julie Longerstay
CD: Sebastien De Valck
Creatives: Gregory Verheyleweghen, Gaetan Gomez Garcia
Copy NL: Jan Schraeyen
Account team: Michelle Stas, Melissa Fastenaekels, Shi Qi Ji
Strategic planner: Jan Van Brakel
Head of Production: Patricia Van De Kerckhove
TV producer & Art buyer: Renée Vermeire
Video agency editor: Neil Skeet
Radio production: Nicolas Van Poeck, Mathieu Schots, BBDO Productions
TV production company: HAMLET
Director: Fred De Loof
Executive producers: Ruben Goots, Jason Felstead, Thomas Hofman
Producer: Jelle Robbeets
Post-producer: Dominique Ruys
VFX Company: Nozon