{PUB's Delight} BBDO en L'Or lanceren #CoffeEmotions

Crea / News

Onze emoties houden ons in balans. Ze helpen ons door het dagelijks leven, geven informatie over wat goed of slecht voor ons is, houden ons in beweging en tonen anderen hoe we ons voelen. Daarom is het belangrijk om je emoties niet te onderdrukken, maar ze te beleven. Als koffiemerk wil L’Or je helpen die emoties intenser te beleven. Voor elke emotie die jevoelt, in welke stemming je ook bent, heeft L’Or de koffie die daarbij past. Met CoffeEmotions zetten BBDO en L’Or het brede gammakoffiesoorten van het merk in de spotlights.

Deze nieuwe merkcampagne wordt gelanceerd op VTM en RTL TVI en past perfect bij de grote emoties die je ziet op deze tv-zenders. Aan Vlaamse kant is L’Or trotse sponsor van Belgium's Got Talent, met billboards en aandacht voor de L'Or AR-ervaring tijdens de hele show. AR-watte? De L'Or AR-ervaring helpt je om je kopje koffie af te stemmen op hoe je je voelt. Probeer het zelf uit: https://bit.ly/3BVPZKB (op mobiel)of scan de QR-code hieronder (op desktop) om de L'Or AR-ervaring in Instagram te openen. Deel je resultaat gerust in je stories, met de #CoffeEmotions hashtag.

L'Or Coffe Emotions is te zien op tv, OOH, print, sociale mediaen in verkooppunten.

CREDITS

Client: L’OR

Contacts: Vanessa Barba, Olga Uvarova, Claire De Vos

Agency: BBDO Belgium

Creative Director: Jan Dejonghe

Creatives: Simon Van Backlé, Thibault Jacobs

Account team: Lieve Raymaekers, Ward Braeckevelt, Ellen Van den Broeck

Strategy: Wouter Van den Herrewegen,Aurélie Russanowski

Graphic design: Piet Boeykens, Christophe Malotaux, Elena Haniotakis

AR production: PLAYAR

Film Production Company: Initials L.A.

Photographer/Director: Jef Boes (also the campaign image above!)

Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove

Agency producer: Loes Fierens

DOP: Marc Appeltans

Producer:Sarah Theys

Offline edit & packshot: BBDO - Anton Ceuppens

Online edit& VFX: In Blik – Elke Dooms
Grading: Tom Mulder

Sound Engineer: Mathieu Schots

Photo retoucher:Eclipse retouche

DTP : David Vanderbist, Petra Saelens

Longcopy:Debby De Ridder, Siglinda Paquay

Social creative: Justine Ravyts