{PUB's Delight} BBDO en L'Or lanceren #CoffeEmotions
Onze emoties houden ons in balans. Ze helpen ons door het dagelijks leven, geven informatie over wat goed of slecht voor ons is, houden ons in beweging en tonen anderen hoe we ons voelen. Daarom is het belangrijk om je emoties niet te onderdrukken, maar ze te beleven. Als koffiemerk wil L’Or je helpen die emoties intenser te beleven. Voor elke emotie die jevoelt, in welke stemming je ook bent, heeft L’Or de koffie die daarbij past. Met CoffeEmotions zetten BBDO en L’Or het brede gammakoffiesoorten van het merk in de spotlights.
Deze nieuwe merkcampagne wordt gelanceerd op VTM en RTL TVI en past perfect bij de grote emoties die je ziet op deze tv-zenders. Aan Vlaamse kant is L’Or trotse sponsor van Belgium's Got Talent, met billboards en aandacht voor de L'Or AR-ervaring tijdens de hele show. AR-watte? De L'Or AR-ervaring helpt je om je kopje koffie af te stemmen op hoe je je voelt. Probeer het zelf uit: https://bit.ly/3BVPZKB (op mobiel)of scan de QR-code hieronder (op desktop) om de L'Or AR-ervaring in Instagram te openen. Deel je resultaat gerust in je stories, met de #CoffeEmotions hashtag.
L'Or Coffe Emotions is te zien op tv, OOH, print, sociale mediaen in verkooppunten.
CREDITS
Client: L’OR
Contacts: Vanessa Barba, Olga Uvarova, Claire De Vos
Agency: BBDO Belgium
Creative Director: Jan Dejonghe
Creatives: Simon Van Backlé, Thibault Jacobs
Account team: Lieve Raymaekers, Ward Braeckevelt, Ellen Van den Broeck
Strategy: Wouter Van den Herrewegen,Aurélie Russanowski
Graphic design: Piet Boeykens, Christophe Malotaux, Elena Haniotakis
AR production: PLAYAR
Film Production Company: Initials L.A.
Photographer/Director: Jef Boes (also the campaign image above!)
Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove
Agency producer: Loes Fierens
DOP: Marc Appeltans
Producer:Sarah Theys
Offline edit & packshot: BBDO - Anton Ceuppens
Online edit& VFX: In Blik – Elke Dooms
Grading: Tom Mulder
Sound Engineer: Mathieu Schots
Photo retoucher:Eclipse retouche
DTP : David Vanderbist, Petra Saelens
Longcopy:Debby De Ridder, Siglinda Paquay
Social creative: Justine Ravyts
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]