BBDO en Proximus spelen iene miene mutte

Voor de eindejaarsperiode biedt Proximus nieuwe Tuttimus-klanten de keuze uit drie geschenken voor dezelfde prijs: een smart tv, een gameconsole of smart speakers. Maar hoe maak je in vredesnaam zo'n keuze? HOE, in godsnaam?! BBDO vond het antwoord in zijn kindertijd en toont aan dat het kinderrijmpje “Iene miene mutte” nog steeds een gewéldige oplossing is wanneer je wordt geconfronteerd met een moeilijke keuze. De campagne werd voorzien van een klassieke punk-soundtrack en wordt uitgerold via televisie, radio, bioscoop, affiches en sociale media.
CREDITS:
Strategic planning: Sofie Verstreken & Samuel Eggermont
Creative director: Jan Dejonghe
Creative team: Gaëtan Gomez Garcia & Gregory Verheyleweghen
Copywriter NL: Jan Schraeyen
Chief Commercial Director: Kristof Persoons
Account handling: Audrey Semal & Melissa Fastenaekels
RTV Production: Patricia Van De Kerckhove
Editor: Valentin Taminiau
Third parties: Son House
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]