BBDO en Proximus spelen iene miene mutte
Voor de eindejaarsperiode biedt Proximus nieuwe Tuttimus-klanten de keuze uit drie geschenken voor dezelfde prijs: een smart tv, een gameconsole of smart speakers. Maar hoe maak je in vredesnaam zo'n keuze? HOE, in godsnaam?! BBDO vond het antwoord in zijn kindertijd en toont aan dat het kinderrijmpje “Iene miene mutte” nog steeds een gewéldige oplossing is wanneer je wordt geconfronteerd met een moeilijke keuze. De campagne werd voorzien van een klassieke punk-soundtrack en wordt uitgerold via televisie, radio, bioscoop, affiches en sociale media.
CREDITS:
Strategic planning: Sofie Verstreken & Samuel Eggermont
Creative director: Jan Dejonghe
Creative team: Gaëtan Gomez Garcia & Gregory Verheyleweghen
Copywriter NL: Jan Schraeyen
Chief Commercial Director: Kristof Persoons
Account handling: Audrey Semal & Melissa Fastenaekels
RTV Production: Patricia Van De Kerckhove
Editor: Valentin Taminiau
Third parties: Son House
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]