BBDO en Walibi gaan all the way

Crea / News

walibiWalibi werd de afgelopen maanden grondig gerenoveerd. Het pretpark opende de nieuwe Exotic World en gaf ook Aqualibi een grondige facelift. BBDO maakte voor de gelegenheid twee televisiespots die het nieuwe Walibi verder vorm geven.
Beide spots vertrekken vanuit dezelfde insight: Walibi is een wereld waarin je alles veel intenser beleeft. Ze nodigen de kijker uit om ‘All the way’ te gaan, in plaats van genoegen te nemen met alledaagsheid. Voor de nieuwe Exotic World werd de focus gelegd op de ‘Tiki Waka’, een nieuwe family funcoaster. In Aqualibi werd voor de allerkleinsten ‘Kiddie Bay’ in de kijker gezet. BBDO ontwikkelde voor beide een overtuigende 3D-visual, die de werelden op een zeer gedetailleerde manier laten zien.



Credits:
Creative director
Klaartje Galle
Creative team
Gertjan De Smet & Frederik Clarysse
Account team
Isabel Peeters, Lore Desmet & Sophie Glotz
Design lead
Eric Leurquin
Design team
Davy Dooms, Nadia Tweepenninckx & Gertjan De Smet
Strategic Planners
Sofie Verstreken & Samuel Eggermont
Final Art
Daniela Simons
DTP
Tom Nackaerts, Lieven De Smet, Rob Goovaerts & Ilse De Goeyse
TV Producer
Renée Vermeire & Patricia Van De Kerckhove
Editors
Dejvi Vandeveire, Jasper Vanhauwaert & Neil Skeet
Third parties
Hungry Minds, jekyllnhyde, In case of Fire & The Sound House