De Jupiler Pro League startte op vrijdag 23 juli, een datum die ook de terugkeer van de Belgische fans in de stadions markeerde. Na maanden van wedstrijden achter gesloten deuren, zonder geschreeuw, gejuich of gezang, was het tijd voor de fans om eindelijk terug de sensatie van een wedstrijd in een stadion te ervaren. En om hen thuis te verwelkomen, hebben het beroemde merk met de stier, de Pro League en BBDO een film van 30 seconden gemaakt die een emotionele terugblik geeft op de kleine rituelen die we zo gemist hebben. De film zal te zien zijn op sociale media, op YouTube en op tv op het kanaal Eleven Sports.
Credits
Klant : JUPILER
Contacten : Julie Claus, Amaury Hayois, Josse Peremans, Laura Salway
Agency : BBDO BELGIUM
CD : Arnaud Pitz
CD : Sebastien De Valck
Creatie : Louise Cornet
Creatie : Loup Delpierre
Copy FR : Louise Cornet
Art Direction : Loup Delpierre
Copy NL : Debby De Ridder, Quinten Friederichs
Head of brand strategy : Aurélie Russanowski
RTV producer : Renée Vermeire, Silke Ricour
Account Team : Lore Desmet, Antoine Bouvy, Quentin Donckerwolcke
Film Production Company : BBDO productions & Landvogel
Executive producer : Yannick Verdonck
Director : Willem Volker
DOP : David Doom
Editor : BBDO productions, Neil Skeet
Grading : Florian Keirse
Sound Production : Sonhouse & Soulwax
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]