BBDO, Jupiler en Pro League vieren terugkeer supporters

Crea / News

De Jupiler Pro League startte op vrijdag 23 juli, een datum die ook de terugkeer van de Belgische fans in de stadions markeerde. Na maanden van wedstrijden achter gesloten deuren, zonder geschreeuw, gejuich of gezang, was het tijd voor de fans om eindelijk terug de sensatie van een wedstrijd in een stadion te ervaren. En om hen thuis te verwelkomen, hebben het beroemde merk met de stier, de Pro League en BBDO een film van 30 seconden gemaakt die een emotionele terugblik geeft op de kleine rituelen die we zo gemist hebben. De film zal te zien zijn op sociale media, op YouTube en op tv op het kanaal Eleven Sports.

Credits

Klant : JUPILER
Contacten : Julie Claus, Amaury Hayois, Josse Peremans, Laura Salway
Agency : BBDO BELGIUM

CD : Arnaud Pitz

CD : Sebastien De Valck 
Creatie : Louise Cornet
Creatie : Loup Delpierre

Copy FR : Louise Cornet
Art Direction : Loup Delpierre
Copy NL : Debby De Ridder, Quinten Friederichs

Head of brand strategy : Aurélie Russanowski
RTV producer : Renée Vermeire, Silke Ricour
Account Team : Lore Desmet, Antoine Bouvy, Quentin Donckerwolcke

Film Production Company : BBDO productions & Landvogel

Executive producer : Yannick Verdonck

Director : Willem Volker

DOP : David Doom
Editor : BBDO productions, Neil Skeet

Grading : Florian Keirse
Sound Production : Sonhouse & Soulwax