De Jupiler Pro League startte op vrijdag 23 juli, een datum die ook de terugkeer van de Belgische fans in de stadions markeerde. Na maanden van wedstrijden achter gesloten deuren, zonder geschreeuw, gejuich of gezang, was het tijd voor de fans om eindelijk terug de sensatie van een wedstrijd in een stadion te ervaren. En om hen thuis te verwelkomen, hebben het beroemde merk met de stier, de Pro League en BBDO een film van 30 seconden gemaakt die een emotionele terugblik geeft op de kleine rituelen die we zo gemist hebben. De film zal te zien zijn op sociale media, op YouTube en op tv op het kanaal Eleven Sports.
Credits
Klant : JUPILER
Contacten : Julie Claus, Amaury Hayois, Josse Peremans, Laura Salway
Agency : BBDO BELGIUM
CD : Arnaud Pitz
CD : Sebastien De Valck
Creatie : Louise Cornet
Creatie : Loup Delpierre
Copy FR : Louise Cornet
Art Direction : Loup Delpierre
Copy NL : Debby De Ridder, Quinten Friederichs
Head of brand strategy : Aurélie Russanowski
RTV producer : Renée Vermeire, Silke Ricour
Account Team : Lore Desmet, Antoine Bouvy, Quentin Donckerwolcke
Film Production Company : BBDO productions & Landvogel
Executive producer : Yannick Verdonck
Director : Willem Volker
DOP : David Doom
Editor : BBDO productions, Neil Skeet
Grading : Florian Keirse
Sound Production : Sonhouse & Soulwax
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]