Maarten Breda wordt de nieuwe CSO van BBDO en daarmee bekent het bureau kleur. The New Distillery, zoals het strategisch departement in de Scheldestraat genoemd wordt, wil met deze belangrijke aanwerving nauwer aansluiten bij de uitdagingen van morgen.
Maarten Breda heeft zowel voor creatieve als digitale bureaus gewerkt en heeft een brede ervaring in het bouwen én uitbouwen van merken en teams. Hij komt over van Springbok en werkte daarvoor bij FamousGrey, MediaMonks, DDB en Happiness, waar hij zowel met merkstrategie, merkervaringstrategie, digitale strategie, creatieve strategie en digitale productie nationale en internationale klanten heeft begeleid.
“2023 wordt een spannend jaar. Zeker in deze opportunistische business, waar men tegelijk duurzame groei ambieert. Met strategie nemen we voorsprong, maar het effectieve verschil maken we met onderscheidend werk. Ik kijk ernaar uit om met de denkers én doeners van BBDO een nieuw verhaal te schrijven,” vertelt Breda.
Strategie is bij BBDO een hoeksteen. Het bureau staat gekend om zijn uitmuntende Effie-historiek, om zijn lokale klanten met sterk strategisch onderbouwde campagnes – denk maar aan Lidl, Toyota Belgium, Douwe Egberts, Jupiler en Nationale Loterij – en vaart onder het vaandel ‘We Create Effectiveness’.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]