BBDO pakt uit met een campagne voor Hospimut, de hospitalisatieverzekering van Solidaris. Dat is is met meer dan drie miljoen leden de grootste mutualiteit in Wallonië. Solidaris staat in voor de verplichte ziekteverzekering en aanvullende diensten en voordelen.
Solidaris wil een zo groot mogelijk aantal mensen de beste bescherming bieden op vlak van gezondheidszorg. Het geeft daarbij iedereen de kans om zijn bescherming altijd te verbeteren. Deze filosofie past het toe op de verschillende diensten en producten. Nu presenteert Solidaris een hospitalisatieverzekering die toegankelijk is voor iedereen: Hospimut. Voor een democratisch prijs kunnen alle leden van de mutualiteit zich ervan verzekeren dat hun kosten voor hospitalisatie optimaal worden terugbetaald.
Vandaag hebben we allemaal het recht om risico’s te nemen, om lef te hebben, om te vallen, om ons pijn te doen, om weer op te staan en steeds opnieuw verder te gaan. Deze boodschap werd door BBDO uitgewerkt in een televisiespot, bannering en een affichecampagne in de kantoren van Solidaris. BBDO werkt sinds vorig jaar samen met de mutualiteit. Toen ontwikkelde het de vernieuwde positionering, de nieuwe slogan en een eerste reeks van campagnes. In het nieuwe jaar gaan beide partners op hetzelfde élan verder met deze campagne 'On a tous le droit de vivre à fond': Iedereen heeft het recht om voluit te leven.
Credits
Klant: Solidaris
Contact: Christopher Barzal
Agentschap: BBDO
CD: Arnaud Pitz, Sebastien De Valck
Creative team: Cristina Gesulfo & Vincent De Roose
TV producer: Patricia Van De Kerckhove
Strategic planners: Nico Croes, Pieterjan Schouppe
Project management: Nico Croes et Anne Le Page
Head of Think BBDO: Fons Van Dyck
Productiehuis: Caviar
Director: Brecht Vanhoenacker
DOP: Wim Vanswijgenhoven
Executive producer: Werner De Coninck
Producer: Andreas Vermeulen
Sound: Sonicville
Music: Pieter Van Dessel
Online: Cédric Fripiat