BBDO leeft zich uit met Hospimut

Solidaris

Crea / News

images

BBDO pakt uit met een campagne voor Hospimut, de hospitalisatieverzekering van Solidaris. Dat is is met meer dan drie miljoen leden de grootste mutualiteit in Wallonië. Solidaris staat in voor de verplichte ziekteverzekering en aanvullende diensten en voordelen.

Solidaris wil  een zo groot mogelijk aantal mensen de beste bescherming bieden op vlak van gezondheidszorg. Het geeft daarbij iedereen de kans om zijn bescherming altijd te verbeteren. Deze filosofie past het toe op de verschillende diensten en producten. Nu presenteert Solidaris een hospitalisatieverzekering die toegankelijk is voor iedereen: Hospimut.  Voor een democratisch prijs kunnen alle leden van de mutualiteit zich ervan verzekeren dat hun kosten voor hospitalisatie optimaal worden terugbetaald.

Vandaag hebben we allemaal het recht om risico’s te nemen, om lef te hebben, om te vallen, om ons pijn te doen, om weer op te staan en steeds opnieuw verder te gaan. Deze boodschap werd door BBDO uitgewerkt in een televisiespot, bannering en een affichecampagne in de kantoren van Solidaris.  BBDO werkt sinds vorig jaar samen met de mutualiteit. Toen ontwikkelde het de vernieuwde positionering, de nieuwe slogan en een eerste reeks van campagnes. In het nieuwe jaar gaan beide partners op hetzelfde élan verder met deze campagne 'On a tous le droit de vivre à fond': Iedereen heeft het recht om voluit te leven.

 

 

Credits

 

Klant: Solidaris

Contact: Christopher Barzal

Agentschap: BBDO

CD: Arnaud Pitz, Sebastien De Valck

Creative team: Cristina Gesulfo & Vincent De Roose

TV producer: Patricia Van De Kerckhove

Strategic planners: Nico Croes, Pieterjan Schouppe

Project management: Nico Croes et Anne Le Page

Head of Think BBDO: Fons Van Dyck

Productiehuis: Caviar

Director: Brecht Vanhoenacker

DOP: Wim Vanswijgenhoven

Executive producer: Werner De Coninck

Producer: Andreas Vermeulen

Sound: Sonicville

Music: Pieter Van Dessel

Online: Cédric Fripiat