BBDO maakt de vergelijking voor Ethias

Belgen vergelijken gemiddeld 12 woningen voordat ze een droomhuis kopen. Maar voor een verzekering tekenen ze vaak in op het allereerste voorstel dat ze krijgen. Zónder te vergelijken met andere verzekeringen. Op dat inzicht steunt de nieuwe tv-spot van BBDO voor de Woningverzekering van Ethias.
Als Belgen hun woningverzekering even goed zouden analyseren als de gebreken en troeven van hun toekomstige woning, dan zouden ze veel beter verzekerd zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=U1AW0Pq1fcc
CREDITS
Client: Ethias
Contact: Vincent Pécasse, Elodie Didier, Karolien Schoefs, Barbara Antinori
Agency: BBDO Belgium
CD: Arnaud Pitz, Klaartje Galle
Creative team: Loup Delpierre & Louise Cornet
Copywriter NL : Michiel Baeten
RTV producer: Nicolas Van Poeck, Patricia Van De Kerckhove
Strategy: Wouter Van den Herrewegen
Account team: Morgane Morel, Bram De Vidts, Françoise De Greef, Catherine De Block
Production company: Creative Conspiracy
Sound: BBDO soundstudio
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]