Dat moment waarop je met je vorige campagne bijzonder goede resultaten haalde, en bovendien een Effie won…dan gebruik je ze toch opnieuw, duh! Dat vinden alvast Pearle en BBDO (en wie zijn wij om hen ongelijk te geven). Pearle en BBDO hernemen dus het ‘dat moment waarop’ - concept, inclusief opvallende ‘duh’. De überherkenbare situaties krijgen deze keer een gif-saus op social én ja ook op televisie. Dit om nog meer impact te genereren en te verjongen. De nieuwe campagne van Pearle is vanaf nu herhaaldelijk te ontdekken op je tv, radio en ook volop op sociale kanalen. Of check ze gewoon meteen op Giphy, duh!
Radio:
CREDITS
Client : Pearle Opticiens
Contacts : Johan Van Der Straeten, Ann Van De Velde & Astrid Van Der Heyden
Agency : BBDO
CD : Jan Dejonghe
Creative Teams:
NL: Sarah Huysmans & Jasper Verleije
FR: Gregory Verheyleweghen, Vincent De Roose
Social creative : Paulien De Clercq
Strategic Planner : Michael D’hooge
Account Team : Lieve Raymaekers, Anouck Dolphens, Gaël Ghysels
Design : Davy Dooms
Agency TV producer : Renée Vermeire
Agency Post producer: Leslie Verbist
Editor TV & social content: Dejvi Vandeveire
TV Production company: Wenneker
Director: Benny Vandendriessche
Producer: Filip Vangeffelen, Mathias Kerner
Sound & music: Klankwerk
Radio production company: BBDO Productions
Radio Producer: Nicolas Van Poeck
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]