Dat moment waarop je met je vorige campagne bijzonder goede resultaten haalde, en bovendien een Effie won…dan gebruik je ze toch opnieuw, duh! Dat vinden alvast Pearle en BBDO (en wie zijn wij om hen ongelijk te geven). Pearle en BBDO hernemen dus het ‘dat moment waarop’ - concept, inclusief opvallende ‘duh’. De überherkenbare situaties krijgen deze keer een gif-saus op social én ja ook op televisie. Dit om nog meer impact te genereren en te verjongen. De nieuwe campagne van Pearle is vanaf nu herhaaldelijk te ontdekken op je tv, radio en ook volop op sociale kanalen. Of check ze gewoon meteen op Giphy, duh!
Radio:
CREDITS
Client : Pearle Opticiens
Contacts : Johan Van Der Straeten, Ann Van De Velde & Astrid Van Der Heyden
Agency : BBDO
CD : Jan Dejonghe
Creative Teams:
NL: Sarah Huysmans & Jasper Verleije
FR: Gregory Verheyleweghen, Vincent De Roose
Social creative : Paulien De Clercq
Strategic Planner : Michael D’hooge
Account Team : Lieve Raymaekers, Anouck Dolphens, Gaël Ghysels
Design : Davy Dooms
Agency TV producer : Renée Vermeire
Agency Post producer: Leslie Verbist
Editor TV & social content: Dejvi Vandeveire
TV Production company: Wenneker
Director: Benny Vandendriessche
Producer: Filip Vangeffelen, Mathias Kerner
Sound & music: Klankwerk
Radio production company: BBDO Productions
Radio Producer: Nicolas Van Poeck
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]