Onze dagen zitten vol met uitdagingen. We jongleren voortdurend tussen een goedgevuld gezinsleven en een drukke job. Zo’n uitdagende dag begin je best met een goed ontbijt. En daar schiet Campina te hulp. Met de aankondiging van het vernieuwd gamma Verse Kaas, lanceert Campina ook haar nieuwe positionering: Start sterk met Campina. Hiermee richt ze zich tot een jongere doelgroep en het ontbijtmoment als sterke start van de dag. Want met zuivel van nature rijk aan proteïnen, vitaminen en calcium, ben je klaar voor de dag, wat die ook brengen mag!
BBDO ontwikkelde als strategisch-creatieve partner de nieuwe TV-campagne en brand style voor het merk.
CREDITS
Client: Campina
Contacts: Daniëlle De Lange, Katrien Herwege, Lynn Taelman
Agency: BBDO Belgium
Creatives: Simon Van Backlé, Thibault Jacobs
Account team: Ward Braeckevelt, Ellen Van den Broeck
Strategy: Kim Leunen
Film Production Company: Uncle Bob
Director:Dirk Domen
Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove
Agency producer: Marta Michna
Producer: Leen van den Brande
Post-production: BBDO – Neil Skeet
Audio production: BBDO
Food stylist: Sofie Noyen
Music: Reina Rasti, Matthias Stal
Graphic design: Piet Boeykens, Jorrit Michiels
DTP :Petra Saelens, Tom Nackaerts
Social creative : Justine Ravyts
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]