Onze dagen zitten vol met uitdagingen. We jongleren voortdurend tussen een goedgevuld gezinsleven en een drukke job. Zo’n uitdagende dag begin je best met een goed ontbijt. En daar schiet Campina te hulp. Met de aankondiging van het vernieuwd gamma Verse Kaas, lanceert Campina ook haar nieuwe positionering: Start sterk met Campina. Hiermee richt ze zich tot een jongere doelgroep en het ontbijtmoment als sterke start van de dag. Want met zuivel van nature rijk aan proteïnen, vitaminen en calcium, ben je klaar voor de dag, wat die ook brengen mag!
BBDO ontwikkelde als strategisch-creatieve partner de nieuwe TV-campagne en brand style voor het merk.
CREDITS
Client: Campina
Contacts: Daniëlle De Lange, Katrien Herwege, Lynn Taelman
Agency: BBDO Belgium
Creatives: Simon Van Backlé, Thibault Jacobs
Account team: Ward Braeckevelt, Ellen Van den Broeck
Strategy: Kim Leunen
Film Production Company: Uncle Bob
Director:Dirk Domen
Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove
Agency producer: Marta Michna
Producer: Leen van den Brande
Post-production: BBDO – Neil Skeet
Audio production: BBDO
Food stylist: Sofie Noyen
Music: Reina Rasti, Matthias Stal
Graphic design: Piet Boeykens, Jorrit Michiels
DTP :Petra Saelens, Tom Nackaerts
Social creative : Justine Ravyts
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]