BBDO start sterk met Campina
Onze dagen zitten vol met uitdagingen. We jongleren voortdurend tussen een goedgevuld gezinsleven en een drukke job. Zo’n uitdagende dag begin je best met een goed ontbijt. En daar schiet Campina te hulp. Met de aankondiging van het vernieuwd gamma Verse Kaas, lanceert Campina ook haar nieuwe positionering: Start sterk met Campina. Hiermee richt ze zich tot een jongere doelgroep en het ontbijtmoment als sterke start van de dag. Want met zuivel van nature rijk aan proteïnen, vitaminen en calcium, ben je klaar voor de dag, wat die ook brengen mag!
BBDO ontwikkelde als strategisch-creatieve partner de nieuwe TV-campagne en brand style voor het merk.
CREDITS
Client: Campina
Contacts: Daniëlle De Lange, Katrien Herwege, Lynn Taelman
Agency: BBDO Belgium
Creatives: Simon Van Backlé, Thibault Jacobs
Account team: Ward Braeckevelt, Ellen Van den Broeck
Strategy: Kim Leunen
Film Production Company: Uncle Bob
Director:Dirk Domen
Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove
Agency producer: Marta Michna
Producer: Leen van den Brande
Post-production: BBDO – Neil Skeet
Audio production: BBDO
Food stylist: Sofie Noyen
Music: Reina Rasti, Matthias Stal
Graphic design: Piet Boeykens, Jorrit Michiels
DTP :Petra Saelens, Tom Nackaerts
Social creative : Justine Ravyts
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]