BBDO start sterk met Campina

Crea / News

Onze dagen zitten vol met uitdagingen. We jongleren voortdurend tussen een goedgevuld gezinsleven en een drukke job. Zo’n uitdagende dag begin je best met een goed ontbijt. En daar schiet Campina te hulp. Met de aankondiging van het vernieuwd gamma Verse Kaas, lanceert Campina ook haar nieuwe positionering: Start sterk met Campina. Hiermee richt ze zich tot een jongere doelgroep en het ontbijtmoment als sterke start van de dag. Want met zuivel van nature rijk aan proteïnen, vitaminen en calcium, ben je klaar voor de dag, wat die ook brengen mag!

BBDO ontwikkelde als strategisch-creatieve partner de nieuwe TV-campagne en brand style voor het merk.

CREDITS

Client: Campina

Contacts: Daniëlle De Lange, Katrien Herwege, Lynn Taelman

Agency: BBDO Belgium

Creatives: Simon Van Backlé, Thibault Jacobs

Account team: Ward Braeckevelt, Ellen Van den Broeck

Strategy: Kim Leunen

Film Production Company: Uncle Bob

Director:Dirk Domen

Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove

Agency producer: Marta Michna

Producer: Leen van den Brande

Post-production: BBDO – Neil Skeet

Audio production: BBDO

Food stylist: Sofie Noyen

Music: Reina Rasti, Matthias Stal

Graphic design: Piet Boeykens, Jorrit Michiels

DTP :Petra Saelens, Tom Nackaerts

Social creative : Justine Ravyts