Gicom verzorgt het concept en de productie van myShopizine. Dat maakt BD myShopi bekend. Gicom is een Antwerps bureau dat zich specialiseert in contentmarketing.
BD myShopi introduceerde myShopizine op 14 maart. Het gratis magazine verzamelt advertenties van retailers, merken en fmcg-producenten in de vorm van native advertising. myShopizine claimt een bereik van 1,5 miljoen Belgische consumenten. De papieren editie wordt aangevuld met een interactieve digitale variant met tips, video’s en een blog – een aanpak die kadert in de omni-channel-strategie van BD myShopi. Via deze making of kan u een kijkje achter de schermen nemen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]