BD myShopi content met Gicom

Gicom verzorgt het concept en de productie van myShopizine. Dat maakt BD myShopi bekend. Gicom is een Antwerps bureau dat zich specialiseert in contentmarketing.
BD myShopi introduceerde myShopizine op 14 maart. Het gratis magazine verzamelt advertenties van retailers, merken en fmcg-producenten in de vorm van native advertising. myShopizine claimt een bereik van 1,5 miljoen Belgische consumenten. De papieren editie wordt aangevuld met een interactieve digitale variant met tips, video’s en een blog – een aanpak die kadert in de omni-channel-strategie van BD myShopi. Via deze making of kan u een kijkje achter de schermen nemen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]