Gicom verzorgt het concept en de productie van myShopizine. Dat maakt BD myShopi bekend. Gicom is een Antwerps bureau dat zich specialiseert in contentmarketing.
BD myShopi introduceerde myShopizine op 14 maart. Het gratis magazine verzamelt advertenties van retailers, merken en fmcg-producenten in de vorm van native advertising. myShopizine claimt een bereik van 1,5 miljoen Belgische consumenten. De papieren editie wordt aangevuld met een interactieve digitale variant met tips, video’s en een blog – een aanpak die kadert in de omni-channel-strategie van BD myShopi. Via deze making of kan u een kijkje achter de schermen nemen.
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]